Το κέρας της Αμάλθειας


Η πρώτη μου ανάρτηση !!!  Τι να γράψω; Τι να πρωτογράψω; Είναι τόσα πολλά που δεν ξέρω από που να ξεκινήσω. Θα αρχίσω λοιπόν από τα βασικά, πώς αποφάσισα το όνομα του blog μου. Amalthea's horn ελληνιστί το κέρας της Αμάλθειας. Έχω ένα κολληματάκι με την μυθολογία και μία από τις αγαπημένες μου ιστορίες είναι αυτή με την Αμάλθεια. Για όσους δεν γνωρίζουν και για όσους δεν θυμούνται η Αμάλθεια ήταν μια γλυκύτατη κατσικούλα (επίσης μεγάλο κόλλημα) απ΄της οποίας το κέρατο έβγαινε οποιοδήποτε αγαθό επιθυμούσε ο κάτοχός της . Έτσι η Ρέα, η μητέρα του Δία, όταν τον γέννησε τον έκρυψε σε μια σπηλιά στον Ψηλορείτη για να τον γλυτώσει από τον πατέρα του Κρόνο, ο οποίος κατάπινε τα παιδιά του. Η κατσίκα Αμάλθεια έγινε η τροφός του και τη συνέχεια την γνωρίζουμε όλοι μας. Ο Δίας ανέτρεψε τον Κρόνο και μαζί με τα αδέλφια του έγιναν οι θεοί του Ολύμπου με τον ίδιο αρχηγό τους. Η Αμάλθεια λοιπόν έγινε για τους ανθρώπους το συνώνυμο της αφθονίας, της ευημερίας και της γενναιοδωρίας. Ευελπιστώ κι εγώ με τη σειρά μου, μέσα από το blog, να προσφέρω συμβουλές για ευ ζην, οικολογία, υγεία και πολλές πολλές συνταγές . Σταυρώστε λοιπόν τα δάχτυλά σας μαζί μου και ευχηθείτε μου καλή αρχή κι εγώ σας υπόσχομαι να δώσω τον καλύτερό μου εαυτό.     

ENGLISH


My first post!!! What should I write? There are so many things I want to write about that I do not know where to begin. So, I think I’ll start with the basics. How I came up with my blog’s name, Amalthea's horn. I’m kind of obsessed with Greek mythology and one of my favorite stories is the one about Amalthea. For those who don’t know and those who do not remember Amalthea was a sweet goat (huge obsession with goats too) from whose horn appeared any kind of goods her owner wished. So Rhea, the mother of Zeus, hid when she gave birth to him in a cave on Mount Psiloritis in Crete to save him from his father Cronus, who swallowed his children as soon as they were born. Amalthea nursed and took care of him and then we know the rest of the story. Zeus won Cronus, released his brothers and sisters and together they became the Olympian gods with him as their leader. So Amalthea became for people synonym of abundance, prosperity and generosity. I also hope, through the blog, to offer advice on welfare, ecology, health and many many recipes. So cross your fingers with me and wish me luck and I promise to give my best.


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις